Contact

Waar kunnen we je mee helpen?

Hoe kunnen we je helpen? We willen graag dat je zorgeloos op vakantie gaat! We hebben de meest gestelde vragen van andere Shoestring'ers verzameld en gebundeld in een FAQ. Grote kans dat jouw vraag hier beantwoord wordt. Staat je vraag er niet tussen of wil je nadere informatie ontvangen, een suggestie doen of om een andere reden met ons in contact treden? Bel, mail of chat met ons. We stellen alles in het werk om jou zo snel mogelijk te antwoorden.

Wij zijn van maandag t/m vrijdag per telefoon, e-mail, chat en sociale media van 10.00 uur tot 16.00 uur bereikbaar. 

Onveilige situatie?
Zit je in een onveilige situatie of ervaar je ongewenst gedrag? Stuur dan een e-mail naar [email protected] of bel tijdens kantooruren naar 020 – 685 02 03. Ook buiten kantooruren zijn wij hiervoor bereikbaar. Bel ons noodnummer; je komt dan bij de alarmcentrale terecht. Vraag hier om iemand van Shoestring te spreken.

Feestdagen
Op officiële feestdagen is ons kantoor gesloten.

Email

Wil je ons per mail een vraag stellen, vul dan ons contactformulier in of mail naar [email protected]. Mail je vanuit België: [email protected].

Heb je een klacht of wil je graag (positieve) feedback omtrent jouw reis delen, mail dan naar [email protected].

Contactformulier

Telefoon

Ons telefoonnummer is: 020-685 02 03
Bel je vanuit België: 09-234 13 11

Noodnummer:
Uitsluitend voor noodgevallen kun je ons ook buiten kantooruren bereiken op +31 (0)20-685 02 03. Je kiest dan in het keuzemenu voor nummer 1. Je wordt dan direct doorverbonden met onze alarmcentrale.

Bij een noodgeval moet je denken aan een last-minute annulering (binnen 24 uur voor vertrek), (vlucht)vertraging, ziekenhuisopname, een ongewenste of onveilige situatie.

Chat

Wist jij dat je ook kunt chatten met één van onze ervaren reisspecialisten?

Start chat

Afspraak met een reisspecialist

Bij het boeken van een verre reis komt heel wat kijken. We willen je hierbij natuurlijk graag persoonlijk helpen. Met een kop koffie kunnen we dan rustig alles doornemen en weet je meteen waar je aan toe bent.

Afspraak met een reisspecialist in Amsterdam

Ons kantoor is gevestigd in Amsterdam (Duivendrecht). Ons adres is:

Entrada 224
1114 AA Amsterdam-Duivendrecht

Routebeschrijving

Met de auto? Parkeren is gratis. Parkeer de auto op één van de parkeerplaatsen voor de deur of bel aan bij de slagboom (nummer: 222), de eerste slagboom aan de linkerkant. Ons pand is tevens het eerste pand aan jouw linkerhand.

Met het Openbaar Vervoer? Vanaf alle treinstations is de Entrada goed te bereiken. Zowel metro 50, 53 als 54 stoppen op metrohalte Van der Madeweg. Loop je het metrostation uit, dan ligt de Entrada aan jouw linkerhand. Het bedrijventerrein, net over het watertje. Ons kantoor is gevestigd in het laatste pand aan jouw rechterhand.

Afspraak met een reisspecialist in Gent

Ons kantoor is gevestigd in Gent (België) op het volgende adres:

Koningin Elisabethlaan 45
 9000 Gent

Hoe vind je ons kantoor?

Per trein
Ons kantoor is gelegen op 200 meter van de hoofdingang van het treinstation Gent-Sint-Pieters.

Per auto
Er is parkeergelegenheid bij het Sint-Pietersstation dat zich op 200 meter van het kantoor bevindt.

Bankgegevens

Rekeningnummer: NL70INGB0673211061 (ING Bank Amsterdam)
Betalingen uit het buitenland: BIC: INGBNL2A

Let op: wanneer je via de mijn.shoestring pagina met iDeal betaalt, komt jouw betaling eerst terecht op een tegenrekening. Dit betekent dat het rekeningnummer voor iDeal niet overeenkomt met bovenstaand rekeningnummer voor directe overschrijvingen.

Ons moederbedrijf

Shoestring is een handelsnaam van Adventure Specialists BV. We zijn geregistreerd bij de kamer van koophandel van Amsterdam onder registratienr: 32097397. We zijn lid van SGR, ANVR, Calamiteitenfonds en IATA.

Ons moederbedrijf is de REWE Group. Daarbinnen horen we bij de DERTOUR Group, een van de grootste ondernemingsgroepen in Midden-Europa binnen de toerismesector, met jarenlange ervaring en een breed aanbod aan hoogwaardige reisproducten.