Reiszoeker

Alle veelgestelde vragen over na de reis

Wil je jouw leukste ervaringen delen, of heb je juist een klacht over je reis? Hieronder vind je de veelgestelde vragen over wat er gebeurt na afloop van je reis.

Ik heb een klacht over de reis, waar kan ik deze indienen?

Vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest tijden de reis. Wij dienen alle klachten schriftelijk te ontvangen voordat wij ze in behandeling kunnen nemen. Je kunt jouw klacht mailen naar [email protected]. Wij sturen je klacht door naar onze Onze Clientenservice afdeling zal conform de ANVR-Reizigersvoorwaarden binnen 30 dagen inhoudelijk op jouw klacht reageren. Indien wij aanvullende informatie nodig hebben, zullen wij al eerder contact met je opnemen.

Kan ik mijn ervaring delen met andere reizigers?

Dat kan zeker! Na de reis ontvang je van ons een enquête over de reis. Wij horen dan ook heel erg graag hoe je de reis hebt ervaren. De enquêtes worden door ons anoniem verwerkt. Daarnaast vinden wij het ook leuk als je een leuk bericht achter laat op onze Facebookpagina. Zo kunnen andere toekomstige reizigers jouw goede ervaring lezen!

Willen jullie mijn leukste foto’s van de reis ontvangen?

Wij vinden het altijd leuk om jouw leukste foto’s te ontvangen van de reis die jij gemaakt hebt. Als je deze wilt delen, neem dan even contact met ons op door een mail te sturen naar [email protected].

Stond jouw vraag er niet tussen? Bekijk één van de andere thema's: